onsdag 18 maj 2011

Updates

Skyller uppehållet på nätbrist. Körde Scandinavien race i helgen och i början av förra veckan var jag rätt säker på att kunna ta min första seger där. Dock ville någon form av magvirus ifrån Italien något annat och efter några dagar utan större aptit eller mat i magen, blir man inte speciellt snabb på ett sådan 200 km lopp. Jag är bättre nu, men det kommer och hugger till ibland, blir dock bättre för varje dag verkar det som. Och det är tur, då vi har 4 etapper kvar här i Holland där jag befinner mig nu och kör Olympia Tour. Ett race jag har hyggliga minnen ifrån, med seger och gultröja fram till sista etappen. Det går inte lika bra nu, då jag mestadels "rullat" igenom gårdagen och dagen. Han med en liten utbrytning med 50km till mål idag, inkörd med 4 km kvar, men annars lugnt och kryssande mellan alla krascher, som sig brukligt är här.
Totalen är körd, men det vore roligt att hjälpa fram Micke eller Philip till podiet alternativt ta hem en etapp. Vilket jag fick ett litet kvitto på i dag att det kan gå, bara magen är med...

Följ loppet här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar