torsdag 27 oktober 2011

Mycket nu...

Efter trippen ner till London/Jersey i början av förra veckan, han jag knappt landa innan jag skulle upp i luften igen emot Storstaden med stort S i detta land. En stad som jag aldrig riktigt tyckt om, utan som jag har rankat efter andra huvudstäder i norden, så man lär väl ge den en chans tänkte jag vilket passade bra in just nu. Då Hanna skulle upp och plugga några dagar och moster var hemma och bjöd oss på boende större delen av tiden, stort tack! Dock tror jag inte att jag rankar den högre efter detta, även om vi hade några riktigt trevliga dagar.
Nu har jag börjat träna lite igen och det värker sådär härligt i hela kroppen. "Tävlingspremiär" sker redan på lördag i Tour of Tranemo, så hoppas att formen har hunnit komma innan det:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar