onsdag 18 januari 2012

Dag nummer 4

Denna dag har vi bedrivit något som jag ogillar skarpt, iaf innan det är avklarat, nämligen dubbelpass. Med ett "lugnare" 2 timmars på förmiddagen och ett individuellt test på eftermiddagen.
En anledning till varför jag hatar dessa dagar nästa lika mycket som "dubbeletapper" på franska etapplopp är för att jag gärna har träningen "undanstökad" första gången man ställer sig i duschen och slipper ha ångest för kommande pass. Men visst det finns säkert någon bra poäng med att köra dubbelpass, även om just jag har svårt att se det.
Det som var bra med dagen var att jag fick till ett hyggligt lopp, massage efter passet och att det nu står en stor grillbuffé som väntar på att bli uppäten... om nu inte de "armbågande" semesterfirarna hinner före vill säga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar