onsdag 4 april 2012

Senaste dagarna i bilder!

I fredags möte jag upp Niklas på Landvetter, för att ta det sena flyget mot London. Väl där väntade sängen.




Lördagen steg vi upp pigga och glada för att vänta på att bli upphämtade av teamet. Väntan var dock lite väl lång och tråkig, vilket gör att man gör roliga sker av tråkiga. Som bla kan innebära spana in inkommande flygplan, om man har fördelen till att bo bredvid en landningsbana.


Väl på plats på nya haket, rullades benen ur och jag och min "roomie" kunde konstarea att vi dragit vinstlotten vid rumsutdelningen och fått varsin "King size"-säng.


Söndag och racedag. Första deltävling i Premium Calender. En rätt cool sådan, med grusvägar! (http://www.dengiemarshestour.com/). Tyvärr visade det sig även att det var första april och tävlingsledningen valda att skämta aprillo just med våran grupp. När vi väl slitit oss loss ifrån klungan och plockade in på första gruppen, valde nämligen motorcykeln vi hade före oss att visa oss fel. Detta gjorde att vi kom ut framför ledargruppen och de sa att vi var "diskade". Vi rullade dock runt och fanns senare med i resultatlistan ändå. Tyvärr var det en dag som jag kände att jag hade mycket krut kvar i benen på slutet.
Måndag då jag har äran att hälsa på "Freddy" när jag stannar kvar här på "Ön", så guidade han runt mig på en fin liten femtimmars tur. Som ni ser hade vi kanonväder... för Wales!



Måndagen blev en välbehövlig "vilodag", där vi ägnade dagens cykeltur åt att fota lammkött.



Tisdag, idag visade det sig att det "fina" väder vi haft inte ville vara med oss längre. Så detta är vyn ifrån dagens "runda", spännande!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar