tisdag 12 juni 2012

Vad jag har gjort

Något inlägg efter Sverige-Cupen i Nynäshamn blev det inte. Då jag kraschade bort mig och det inlägget hade förmodligen slutat med personliga påhopp osv. Men jag höll mig!
Har haltat runt sedan dess, men kunnat bedriva cykelträning jag var till och med iväg och tävlade den gångna helgen! Någon seger blev det inte, men bra träning och två pallplatser.
Annars har jag mest pillat sårskorpor och försöka få ihop allt runt om ett rekordförsök runt Vättern, till förmån för Barncancerfonden. Läs mer om projektet här "Ride of Hope". De ska tydligen vara en massa folk som kör runt den sjön till helgen.


 

2 kommentarer:

  1. Fan vad gammal du blivit, inga personliga påhopp och Vätternrundan i ett och samma blogginlägg.

    SvaraRadera
  2. Det har du rätt i! Jag får försöka kompensera för det inom snar framtid!

    SvaraRadera