lördag 29 januari 2011

Dags att åka hem

Då var läger ett genomfört och det har börjat bli dags att packa väskan för att åka hem imorgon. Jag lämnar dock det mesta av kläderna här, till fördel för diverse inköp ifrån de spanska livsmedelsbutikerna. Återkommer ju hit om två veckor, så tror (tyvärr) att jag ska klara mig utan "sommarkläderna" hemma.
Träningsmässigt är jag nöjd med lägret, då jag har fått ut det jag hade tänkt mig och känt mig fräsch rakt igenom. Nu ska jag bara ta de lite lugnt hemma, äta sallad och sprida kärlek, innan det är dags för nästa nedkörning, det är ju trots allt ett tag kvar till tävlingarna drar igång i mitten av mars.

Dags för matlagning, så att "Tony den glupske"får mat när han kommer ner, det kan gå galet till annars vill jag lova:-)

Bilden nedan är "cliffhangern" ifrån förra inlägget, och visar en nöjd dessertkock med hans skapelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar