söndag 23 januari 2011

Inlägg två!

Söndag, och jag har valt att ta det lite lugnare här på lägret efter 3 intensiva dagar på cykeln. Tänkte inte ut för att "rulla" alls idag, men saknade smör i kylen. Så det fick lov att bli en tur för att försöka hitta en butik som var öppen. Efter en del letande och många stängda butiker, så hittade jag en mack som sålde smör! Åkte hem och körde lite träning i "remmarna", vilket var lite väl lång tid sedan sist jag körde. Jag lär ha skön träningsvärk imorgon, efter denna vilodag.
Smöret då?! Jo, jag försöker inför en liten rutin i mitt liv, nämligen söndagar=pannkakor. Så det blev amerikanska pannkakor med fruktsallad idag. Efter det spöade jag Micke i bordtennis-med-vindbyar, två raka set.

1 kommentar:

  1. Perfekt! Gör en rejäl sats till nästa söndag, det lär gå åt :-)
    /Tony

    SvaraRadera