söndag 20 mars 2011

Bästa svensk!

Då var etapploppet i Kroatien överstökat och det känns rätt bra att jag kom igenom. Efter att nästa hela laget går igenom någon sjukdom, så var vi bara två som fullföljde. Har inte känt mig bra jag heller, men kunnat köra igenom etapperna och fått några mil med fart i benen. Hoppas på att det hjälpt mer än stjälpt. Och i och med att jag genom förde blev jag bästa svensk!
Vi har precis anlänt till Italien, så jag firar genomfört etapplopp med ett glas vin! Länge sedan jag var här, varje gång inser man vilket underbart land det är och att det inte finns många länder som slår detta land!

Nu blir det frisurf tills det man somnar, Internetnotan i Kroatien blev rätt saftig, trots att jag försökte begränsa mig till de "viktiga" sidorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar