måndag 25 juli 2011

Hej igen!

Dags för en uppdatering, då det varit dåligt med sådana senaste tiden. Förklaringen är att jag gick under jorden efter SM och sedan haft lite semester ifrån bloggande mm. Det kommer här en liten sammanfattning i form av bilder på vad jag haft för mig.

Men först vill jag tacka alla Ni som ställde upp på SM, samt de sponsorer som vi hade extra hjälp av under veckan på Sollerön,






Stort tack!!!


Den coach som under SM-loppet hade snabbare tid än cyklisterna, både upp och ner för Gesunda för att kunna ge tidsrapporter, vilket saknades annars. Hur han klarade av det? Facit på det, håller han med van hand här på bilden.

Nästa coach, som rattade bilen hade lagt till med Ralf Gyllenhammar-frilla för att skrämma slag i motståndarna och vrida upp motivationen på oss.

Hungriga cyklar i plast.

Hela laget, som alla gjorde kanonlopp!

Sen letade vi efter Storsjöodjuret...

...besökte denna kanin som tröst för att vi inte hittade honom.

Tog på mig fluga och finbyxorna (nåja, en stund iaf). Tack Robban och Tezz för en härlig dag!

Hjälpte till att fylla Ullevi.

...Gav inte upp min jakt.

Tränade lite.

Skam den som ger sig, här ses jag med en del av Storsjöodjuret!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar