onsdag 27 juni 2012

I-landsproblem, behöver hjälp!

Jag vet inte om jag riktigt förstått ännu, att jag ska få åka i de svenska färgerna över min bringa närmaste året. Igår spenderades i alla fall några timmar med att försöka få fram en grym design, de verkar bli bra, efter de regler som nu finns. Men Ni får vänta lite med att få se den. Något som jag däremot skulle behöva lite hjälp med är designen på cykeln. Det finns två skisser nedan, de är rätt fult utförda(paint kvaliteé), men jag tror att Ni kan lyckas få en hygglig idé över hur de kommer att se ut. Lämna en kommentar, om vilken Ni vill se bli verklighet.



Den första är vit, som teamets variant, men med gult och blått.

Alternativ två har samma dekaler som den vita men är "naken", dvs ren kolfiber väv som "grundfärg".



3 kommentarer:

  1. Jag håller nog med tidigare kommenterare; vitt nr 1.
    Sedan vore det ännu snyggare med en blå/gul design på sadeln, kanske blir det lite "over the edge" med blått och gult (vänster/höger) styrlinda? Men va fan! :-)
    Grymt kört och grattis - till både SM och Vätternrekordet!

    SvaraRadera