fredag 1 april 2011

75+25000+75000=100025!!!

Efter en liten lunchtur på byn idag, så köpte jag för ovanlighetens skull en trisslott. Den gav vinst, så köpte tre nya för vinsten. Dessa var det tyvärr inte 100% vinst på men jag vann på två av dem och lite högre summa än den första. Min tur smittade tydligen andra vinstsugna i min närhet att pröva lyckan, som sprang till samma ställe för att köpa lotter. Det visade sig att det var rätt bra vinstprocent även på dessa, då det var vinst på 9/10 lotter. Vi tyckte det var lite märkligt, så jag ringde till Svenskaspel, då vi anade ugglor i mossen. Jag verkade inte vara den första som hörde av mig ifrån Borås, då de var medvetna om ”vinststimmet” här och hade kollat upp det redan. De sa att det var riktiga lotter, dock hade något gått fel i ”slumpmaskinen” som blandar lotterna och den ”bunten” med vinstlotter verkar ha hamnat här i den butik vi köpt lotterna i. Så har precis skramlat in lite fler slantar nu och ska ner och spendera på idiotsäkra lotter!!!

2 kommentarer:

  1. Vilken tur att det hände just idag ;-)
    /Tony

    SvaraRadera
  2. Precis Tony ... Vilken himla tur...
    /Stefan

    SvaraRadera