tisdag 26 april 2011

Återhämtning+siffror

Igår var cykeln undangömd till fördel för tårta, kakor och presenter. En bra dag i gott sällskap, njöts av och tiden bara försvann.
Någon cykel han jag inte tänka på och ville inte tänka på det heller. Även om benen och den lätta "bakfylle"-känslan man (jag i alla fall) brukar få efter totala uttömningar påminde mig under dagen om helgens bravader, men det var allt.
Idag blev det en liten tur på cykeln, med ett par ben som inte var speciellt sköna att kännas vid, sedan har jag deklarerat (nästan klar), ätit upp resterande bitar av tårtan och funderat över hur man kan få träningsvärk av något som man utövar nästan varje dag!?

Och för siffernördar bjuder jag här på några siffror ifrån GP Herning...
Tid: 5:13:42
Distans: 200km
Energi: 5799 kj
AVG: 308w (första 2 timmarna 340)
Norm: 355w


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar